Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

indiaas koken

  • Roeland

    Wie wil er mij kookles geven ?

    Ik woon in Rotterdam.

  • Roeland

    Hoe belangrijk zijn tradities in de Indiaase keuken?

  • Carla

    Hallo Roeland,

    Een vriendin en ik zouden ook graag indiase kookles willen krijgen. We wonen ook in Rotterdam. Ik heb nog niets van een cursus of workshop kunnen vinden.

    Mocht er iemand reageren, wie weet is het leuk om met een klein groepje te leren koken. We kunnen dan ook kosten delen.

    vriendelijke groet,

    Carla

  • Rajani Nambiar

    Roeland Schreef:

    ——————————————————-

    > Wie wil er mij kookles geven ?

    > Ik woon in Rotterdam.

    Please mail for information about cooking classes/kookles.

  • Kumar

    ik ben een kok . ik ben op zoek naar een leiken indias Rastauren als jullie nodig heb dan kun u mailen mijn. Bedank.S.Kumar

  • indiaaskoken

    Hallo Roeland an Carla,

    Wellicht kan ik wat voor jullie betekenen? Kijk maar eens op mijn website www.indiaaskoken.nl

    Daar staan nog niet heel veel recepten op, want ik ben nog bezig met hoe en welke content ik wil opbouwen. Ik kook al jaren indiaas en het is meer begonnen als een hobby, wat vrienden uitleggen hoe je indiaas kan koken etc. En ik vind het vooral erg leuk om te doen. Mijn workshops zijn dus ook niet in een designkeuken maar gaan lekker op zijn indiaas, eenvoudig, maar kwaliteit! En daardoor ben ik natuurlijk ook heel flexibel wat betreft locatie etc. en vooral gezellig met een groep wat creëren en daarna genieten. Ik kan ook veel over India vertellen!

    Kijk maar!

    Groetjes Marloes

  • Maya

    Hallo ,

    Ik geef wel een workshop voor indiaase koken. en ik bezorg ook een hapjes en indiaase eaten.

    voor meer info kunt u altijd bellen of mailen.

    Koken is mijn hobby en lekker en gezond koken hoort er bij

    Kranti

    0628134277

  • Nelly Bhagirath

    Hallo Roeland

    Wij geven Indiase kookworkshop door het heel Nederland kijk op onze website www.indiasecatering.nl

    Gr Nelly Bhagirath

    info@indiasecatering.nl